Polityka usług serwisowych i reklamacji w DIAMOND
Usługi serwisowe dotyczą wszystkich produktów firmy DIAMOND.
Zarówno firmy jak i osoby prywatne w okresie gwarancyjnym mają prawo do naprawy towaru, jego wymiany na wolny od wad, obniżenia zapłaconej ceny (korektę ceny) oraz prawo do zwrotu środków (odstąpienie od umowy).
W okresie pogwarancyjnym Klient może liczyć na pomoc w zakresie doradztwa oraz obsługi technicznej, dostępność części zamiennych do produktów lub odpłatną naprawę.
Zgłoszenie reklamacyjne w przypadku wadliwości bądź awarii produktu można zgłosić poprzez:
1. wypełnienie FORMULARZA SERWISOWO REKLAMACYJNEGO – obok
2. wypełnienie druku formularza reklamacyjnego w formie papierowej w punkcie sprzedaży w którym został zakupiony towar
3. wypełnienie formularza reklamacyjnego interaktywnego:
POBIERZ FORMULARZ W WERSJI INTERAKTYWNEJ
i przesłanie drogą elektroniczną na adres e-mailowy: serwis@diamond.pl lub przesłanie pocztą na adres:
PPHU DIAMOND Sp. z o.o. PL 31-514 Kraków, Aleja Beliny Prażmowskiego 24-26, z dopiskiem na kopercie „Reklamacja”
* w formularzu prosimy w ostatniej pozycji o podanie nr NIP Dystrybutora/punktu sprzedaży w którym zakupiony został towar
* Uprzejmie prosimy o załączenie zdjęć obrazujących problem, oraz potwierdzające że reklamowany produkt jest produkcji firmy DIAMOND (logo firmy) pozwoli to na szybsze i sprawniejsze rozwiązanie zgłoszenia
* prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu

FORMULARZ SERWISOWO REKLAMACYJNY
Jak do nas dojechać?
GPS: 50° 4' 12.3996" N, 19° 57' 27.0828" E
W razie pytań dostępna jest infolinia naszego Serwisu Technicznego pod numerami telefonu:
tel.: (+48) 12 410 69 17 - serwis techniczny
tel.: (+48) 12 410 69 18 - serwis - sprawy dot. grzejników
e-mail: serwis@diamond.pl